Sri Lanka Trip - Sep 3 - Sep 11, 2018

Traveler: Megan M. - Local specialist: Sandun Jayasundara

A large part of our trip was really great. We very much enjoyed the ancient sites and safaris. The Ecolodge and hiking in the rainforest were both incredible experiences. We did have a couple things we were quite frustrated with:

Our driver for the most part was good- he got us to where we needed to go safely. I left my wallet at a hotel in a previous city and he arranged to get it back for me which was incredibly helpful. However, he kept bringing us to these terrible tourist traps where he would get a commission if we bought something. Everything at these places was very overpriced. We wanted to get a carved elephant to bring home with us and he kept refusing to bring us to other places telling us he knew of a better place in Kandy. When we got to the shop we realized it was a scam (with terrible reviews online) and that everything was outrageously priced. He also brought us to places for lunch that would feed him for free for bringing us in. It would have be okay except a few of the places were dirty with bad food and 2-3 times more expensive than normal local places.

We also had an absolutely terrible night at one of the hotels. The hotel was outdated and very dirty. There were stains on our pillows and curtains, hairs in the bed that weren't ours and a dead lizard. We asked hotel to fix this and when we returned to our hotel room the same stained pillows were put back on our bed and the lizard was placed on our table. We have never been treated this way and thought our requests were not at all unreasonable but the staff seemed to be offended at our request? So they left a dead animal on our table. I have been in contact with Sandun about this for the last month and he kept saying he would follow up with the hotel (I was under the impression that we might get a refund or something) but I haven't heard anything which is further frustrating.

Sandun Jayasundara profile photo
Sandun Jayasundara, local specialist, responded to this review:

Hi Megan,

Thank you very much for your comments! We highly appreciate all your feedback and we are glad that most of the trip was really great and really sorry that 2 aspects of the trip haven't gone as expected.

As an ethical tour operator company, we always advise our guides and drivers not to take travellers to tourist shops. Unfortunately, it is an act that occurs in Sri Lanka and we fighting hard to minimize this. Thanks to your and many other's feedback we can little by little make a... read more

Hi Megan,

Thank you very much for your comments! We highly appreciate all your feedback and we are glad that most of the trip was really great and really sorry that 2 aspects of the trip haven't gone as expected.

As an ethical tour operator company, we always advise our guides and drivers not to take travellers to tourist shops. Unfortunately, it is an act that occurs in Sri Lanka and we fighting hard to minimize this. Thanks to your and many other's feedback we can little by little make a selection of better and more reliable drivers and guides. We have given this driver a serious warning and blacklisted him from our company.

Furthermore, we are sorry you had to face a bad experience in the hotel. We have been in contact with the hotel for some time.

Asking the hotel to clarify the situation, took us longer to answer you. Unfortunately, the hotel decided not to refund for the issues occurred and stressed the fact that they offered to change the room but you have declined the offer. Due to this reason, we decided not to recommend this hotel to any of our future travellers.

We like to thank you once and again for your comments and wish you best for future travel.

Best Regards,
Sandun.